2011. június 25., szombat

Babos csokitorta


Csudajó receptet találtam és alig várom, hogy megoszthassam! Ázsiában sok édességet keszítenek babból, így bátran mertem kipróbálni ezt a receptet.
Nagyon egyszerű és igazából a brownie-ra emlékeztet, de tortatésztának is kiváló.

Hozzávalók:
2 púpozott evőkanál növényi margarin
2 púpozott evőkanál cukormentes kakaópor
1 garbanzo bab konzerv
4 tojás
4 púpozott evőkanál xylit
1 teáskanál sütőpor

Melegítsük elő a sütőt 175 fokra majd vajazzunk és lisztezzünk ki egy tortaformát vagy egy 2o cm x 2o cm-es tepsit.
Olvasszuk fel egy kicsit a margarint és keverjük bele a kakaóport.
A konyhai robotgépünkbe rajkuk bele a leöblített babot és a 4 tojást és jól keverjük össze, hogy a bab ne legyen darabos. Ezután adjuk hozzá a xylitet és a sütőport. A legvégén adjuk hozzá a kakaós masszát. (Én diót is raktam bele a végén, de csak mert nagyon szeretem)
Ezután öntsük bele a tepsiformába és 4o percig süssük. Én langyosan szeretem friss bogyós gyümölcsökkel. Csudajóóóóóóóóóó!

2 megjegyzés:

  1. WOOOOW!!! basszus, megelőztél:-))))
    anyukám is csinált a múltkor babos gyümölcstortát, isteni finom volt.

    VálaszTörlés
  2. ugye milyen csucs? nekem ez lett az uj kedvencem!
    anyukad milyen csucs csaj???!!! csokolom! xoxo

    VálaszTörlés