2012. február 12., vasárnap

Tekercsek




Andival ettünk jó kis dürümöt, annyira ízlett, hogy reprodukálni akartam otthon is. persze nem az lett belőle. először is disznóhúsból készült... aztán fehér szószt is csináltam hozzá, viszont épp nem volt itthon se tejföl, se joghurt, de mascarpone igen... meg aztán az egyik adagba avokádó is került, szóval nemzetközileg besorolhatatlan, amit csináltam. de a tanulság az, hogy akármivel is tölthetjük, fincsi a cucc.
a pita sajna tartalmaz gluténos liszteket, ezt is másként kellett megoldani. csicseriborsó lisztet használtam.

hozzávalók a tekercshez:
1 tojás, csicseriborsó liszt, só és víz. ebből sütjük a palacsintákat.

hozzávalók a töltelékhez:
-apróra vágott hús, finomra fűszerezve itt pl. fokhagyma, koriander, só és gyömbér
-hagyma, saláta, uborka, avokádó, kukorica, nyáron paradicsom, paprika, télen savanyított stb.

mártások nálam most: 
-házi ketchup csípősre főzve
-házi majonéz
-fehér szósz itt például mascarponéval, citrommal, sóval, fokhagymával. (tejmentesek nyilván enélkül eszik, candidások joghurttal)

fogunk egy palacsintát, rápakolunk mindenféle finomságot (én még egy adag őrölt koriandert is szórtam rá), feltekerjük a palacsintát és kész. nem túl környezetbarát módon alufóliába tekertem a kész termékeket és a sütőbe tettem csak 100 fokra. ugyanis míg az utolsó elkészül, az első kihűl. így viszont meleg marad.
jó étvágyat!

1 megjegyzés: