2011. április 21., csütörtök

Epres-tofus csokitorta

Az egyetlen húsvéti aktivitásom cooklinaris téren nagy valószínűséggel ez a süti marad, mivel jövő héten költözünk és takarítással ünneplem a húsvétot. Ezt is csak azért, mert holnap, azaz Nagypénteken szüleimhez vagyunk hivatalosak apukám isteni halászlevére... úgyhogy jó kislányukhoz híven bevállaltam egy sütit :)
Persze nagyon egyszerűt találtam ki... mostanában saját kreálmányokat gyártok, több-kevesebb sikerrel, de ez fincsi lett (legalábbis kinézetre, mert még most sül :)

Kerek tortaformában csináltam egy csokis paleo piskótát 4 tojásból arányosítva a hozzávalókat (kivéve a xilitet :)
Ezt elősütöttem 200 fokon kb. 10 percig. Az alábbi epres-tofus masszát aztán ráöntöttem és vissza a sütőbe kb. 25 percre (villateszt):
4 egész tojás 4 ek xilit (vagy több, ízlés szerint) ezt felvertem jó habosra.
Ízlés szerinti mennyiségű epret (nálam ez kb. 30 dkg volt, mélyfagyasztott) ill. 1 csomag natúr tofut összeturmixoltam, bele a tojásba aztán rá a piskótára.

Ha kihűlt, lehet rá még gyártani csokimasszát és bekenni vele a tortát oldalt-felül.
Valószínűsítem, hogy finom lesz... de erről később :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése