2011. március 13., vasárnap

Padlizsánkrém grillezett paprikával

Az ötlet egy, az Aldiban vásárolt Bruschetta alapreceptje, persze kicsit átalakítva. SK.

2 db padlizsán
2 db piros california paprika
4 gerezd fokhagyma
1 tk tahina/szezámmagkrém (elhagyható) 
fél citrom leve
1 rózsaszín hagyma

kevés olívaolaj
fűszerek ízlés szerint, most borsikafű, lestyán


Padlizsánokat sütőben héjastól megsütöttem (200 fokon kb. 1 óra). Paprikákat félbevágtam, csumáját kiszedtem és héjával felfelé betettem a sütőbe legfelülre grill funkcióra (kb. 10 perc). Akkor jó, ha a héja már fekete.
Padlizsánok, paprikák húsát kikaparni és a többi hozzávalóval - kivéve hagyma - leturmixolni. Én a hagymát apróra vágtam és úgy tettem a krémbe, de ez is ízlés dolga. Színe, illata isteni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése