2011. március 28., hétfő

Medvehagymafőzelék pulykafasírttal

Mióta Borival szedtünk egy nagy zacskó medvehagymát, mindenbe teszek belőle :) Megcsináltam a főzit is, kb. ugyanúgy, ahogy ő leírta:
"A medvehagyma mártást nem cifráztam agyon. Picit megpirítottam olajon a medvehagymát, felöntöttem vízzel, csak néhány percig főztem. Aztán leturmixoltam az egészet, megint feltettem főni és behabartam csicseriborsóliszttel. Persze bármilyen gluténmentes is megteszi. Kész.
Ugyanezzel az eljárással nagyobb mennyiségben főzelék is lehet belőle."

Jó zöld lett. És finom :)

A pulykafasírt pedig a következőképpen készült:

400 gr darált pulykahús
1 tojás
3-4 gerezd fokhagyma
1 kisebb fej hagyma
himalája só
őrölt bors
őrölt piros paprika
2-3 kanál mogyoróolaj
pattogatott amaránt
apróra vágott petrezselyemzöld (de én ezt kifelejtettem véletlenül)

Szóval majdnem ugyanaz, mint egy sima fasírt. Összegyúrtam, kanállal lepénykék és bele az Actifry-ba. 10 perc és kész.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése