2011. március 23., szerda

Medvehagyma mártás és krumplis lepényke



Zsuzsi kolléganőm hozott nekem a héten medvehagymát. Ihletet kaptunk Andival egy nagy égervölgyi sétára és feltankoltunk:-)
A lepénykékhez megfőztem 16 kifejezetten kicsi krumplit, pláne hogy a felét ki kellett vágni. Megfőztem sós vízben, összetörtem, megztam, borsoztam és két marék medvehagymát felaprítva, 4 tojást, 4 ek kukorica- és 4 ek hajdinalisztet is kevertem bele (Amúgy szerintem a krumplikeményítő volna a tuti. De candida diéta alatt csak hajdinaliszt) Sűrű krumplipüré állagú lett. Olajos serpenyőben evőkanálnyi adagokat laposra sütöttem. 
A medvehagyma mártást nem cifráztam agyon. Picit megpirítottam olajon a medvehagymát, felöntöttem vízzel, csak néhány percig főztem. Aztán leturmixoltam az egészet, megint feltettem főni és behabartam csicseriborsóliszttel. Persze bármilyen gluténmentes is megteszi. Kész.
Ugyanezzel az eljárással nagyobb mennyiségben főzelék is lehet belőle.

1 megjegyzés:

  1. jujjjjjj, de tuti ez, csajok! szupersztar kaja!!! en majd pénteken csinalok vacsi party-t, ahol Bori szèkelykàpusztàjàt fogom felszolgalni a vendegeknek. desszertnek citromos süti, màr mesterfokon kèszitem. ti is csinaljatok meg,ok? nem fogtok csalòdni! xxxooo

    VálaszTörlés