2011. március 22., kedd

Lencsés egytál



A Pécs-Isztambul barátság nyomán...

Többször főztem már lencsés tésztát különféle módon, nagyon szeretjük. A mai szaftosabb lett mint a többi és egy kicsit savanykásra vettem a figurát, főleg, hogy ki akartam próbálni Orsi&Lóri jóvoltából Isztambulból érkezett cserszömörcét fűszer szerepében. Azért az extra fűszerek nélkül is finom lesz.

Kifőztem gluténmentes tésztát. (Candida diétához teljes kiőrlésűt használjatok)
Egy jó csésze vörös lencsét megpirítottam
egy hagymával együtt olajon.
Felváltva öntöttem rá
vizet és paradicsomlét, amíg meg nem puhult és végül felszívta a vizet. (vörös lencsénél ez kb.15 perc)
Közben fűszereztem
rózsaborssal (szintén aus Isztambul, persze elhagyható)
cserszömörcével (szintén nem kötelező),
val.
Vágtam rá még egy jó marék olívabogyót és csak mert volt itthon
4 szárított paradicsomot.

Amikor a tészta is megfőtt, összeöntöttem a lencsés cuccal és meglocsoltam még egy adag
olívaolajjal. Szerintem érdemes egy csepp citromlevet is csurgatni hozzá tálaláskor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése