2011. február 28., hétfő

Madársaláta csírákkal

Miután szombaton elég sok időt töltöttem a konyhában, vasárnap már nem volt igazán kedvem főzni. Ilyenkor lehet mindig a saláta-ötlethez nyúlni :) Igazi könnyed vasárnapi saláta "amit vettem a boltban" módra:


1 doboz madársaláta
pikáns csírakeverék (retekmag-, lencsemag-, görögszénamag- ill. mungóbabcsíra)
hagyma (
dresszing (bármilyen lehet):
citromlé
extra szűz lenmagolaj
rozmaringos szőlőmagolaj

A salátám már tényleg eléggé madárlátta volt, mert pár napot állt a hűtőben. A csírakeverékből elég csak keveset belerakni, legalábbis ebből a fajtából, mert nekem eléggé "zöld" ízű... de vannak azért igazán fincsi csírák is, mint a hagymacsíra :)
Hagymából szerintem a legjobb az ilyenkor kapható zsenge rózsaszínű, a nevét nem tudom, azokban nem vagyok a toppon :) Én egy nagy fehér színűből használtam.
Babpogácsához ettük. 



(direkt lett homályos a kép :)... NEM)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése