2011. február 27., vasárnap

Kukoricakása


Csak mert vasárnap van...
Ha hétköznap időben felkelek, akkor is eszünk kását. Minimum 15 percet fő, ha nem többet, így kell tervezni.
Megpróbáltam az arányokat pontosan leírni, de kiderült, hogy csal a mércém, úgyhogy majd legközelebb.
Tejet forralok (Andy szokta vízzel, szóval hajrá tejmentesek, úgy hamarabb kész...), abba beleöntöm a kukoricadarát. Az biztos, hogy abból 100 g került bele (2 személyre). Nagyon sok nedvességet felszív, szerintem a négy ötszörösét biztos. De no para, közben is lehet pótolni a tejet. Ma gyümölccsel ettük, de passzol hozzá kókuszreszelék, mák, dió, mogyoró, lekvár, stb.

3 megjegyzés:

  1. Jó kis kaja :) Barni nagyon szereti, de neki vízzel szoktam csinálni. Forrásban lévő vizet öntök a kukoricadarára, így nekem kb. 5 perc alatt kész. Egyik nap szójatejjel csináltam, úgy elég sokáig tartott, biztos megvolt a 15 perc... fagyasztottam neki turmixolt barackot, azzal szoktam összekeverni, hát nyeli, mint kacsa a nokedlit :)

    VálaszTörlés
  2. szuper, akkor máris címkézem tejmentesre is...

    VálaszTörlés
  3. nagyon klassz a foto! istenien hangzik, de en ugy tom, nem ehetek kukoricas etelt :(

    VálaszTörlés