2011. február 27., vasárnap

Diókenyér - vagy talán inkább fasírt...



Ez is a kedvenc vega könyvemből való. Nem igazán kenyér jellegű, inkább fasírtos.
Hozzávalók: 250g darált csonthéjas, 3tojás, 400g paradicsomkonzerv (nálam lé volt), 150g sajt (tejmenteseknek elhagyható, candidásoknak csak emmentáli típusú!), 100g apróra vágott hagyma, bors és zöld fűszerek vegyesen 5-6tk (nálam majoranna, petrezselyem, lestyán, bazsalikom), 1tk mustár (candida:elhagyható), 1tk citromlé, 

A hozzávalókat jó alaposan összekeverjük, és egy sütőpapírral bélelt hosszúkás süteményes formába öntjük. 180 fokon kb.45 perc alatt sül meg. A teteje szép barna legyen! Én a végefelé letakartam, nehogy megégjen. 

Elég markáns ízű, szaftos is, ezért a szokásos salátán kívül nem ettünk hozzá mást. 

7 megjegyzés:

  1. hát a hagymát lehetne apróbbra is vágni...:-)

    VálaszTörlés
  2. asszem a candidásoknak szójaszószt sem lehet :( legalábbis ami nekem van itthon két fajta is, van benne ecet ha jól rémlik...

    VálaszTörlés
  3. igen, nekem sem szabad sok szojaszosz ennem :((((( , de a dokim azt mondta, hogy azt kis mennyisegben neha-neha szabad.

    VálaszTörlés
  4. na, most megnéztem. az enyémben nincs ecet, viszont BÚZA!!!!! ezt nem hiszem el... este javítom a receptet., vagy ha van valakinek közben ideje, megteheti. szerintem a szójaszószt töröljük egy az egyben, és a kommenteket is utána...

    VálaszTörlés
  5. ja, búza, én is megnéztem. A másikban meg cukor, ecet, fehérbor, szilvapüré.... mivan?

    VálaszTörlés
  6. kéred az enyémet? mert ha nem, kidobom.

    VálaszTörlés
  7. van nekem búzás is, de azért odaadhatod, majd candida után nyomatom a szószt... :)

    VálaszTörlés