2011. július 16., szombat

spenótos-fetás tészta

Tudom, hogy már raktam fel egy hasonló receptet, de ez egy kicsit más, nevezzük ezt a spenótos pesztó unokatestvérének. :) Nem volt kedvem boltba menni és megnéztem, mit is találok a hűtőmben, így kerekedett ez a vacsi, kb. 2 személyre elég.

Hozzávalók:
3 marék bébispenót levél
1 marék dió
2 evőkanál görög joghurt
2 gerezd fokhagyma
olívaolaj ízlés szerint
kb 3 deka fetasajt
só, bors
kb 15 deka száraz tészta (nekem quinoa tészta volt itthon)

A spenótot kis olívaolajban megfonnyasztottam, kb 2 perc alatt kész. Ezután beleraktam a fetasajt kivételével mindent a kis gépecskémbe és apróra vágtam.
A legvégén adtam hozzá a fetát is, majd miután megfőtt a tészta, összekevertem.
Fincsiiiiiiiiii!!!

2 megjegyzés:

  1. marha jó! quinoa tészta??? kész vagyok, itt meg egyféle kapható...

    VálaszTörlés
  2. tényleg fincsi, quinoa tészta kapható mindenféle formában, majd küldök :)

    VálaszTörlés