2011. június 22., szerda

Zöldséges krémleves...

... maradékokból, mert nem dobunk ki semmit:-) Került bele

2 közepes krumpli
1 paradicsom
2 padlizsán bele (amit kiszedtem a tegnapi töltött padlizsánból)
4 nagyobb gombafej
2 répa
1 petrezselyemgyökér
2 gerezd fokhagyma
só, bors




Mindent apróra vágtam és feltettem főni. Mikor megfőtt, összeturmixoltam és a kívánt sűrűség (hígság) eléréséhez felfőztem az utólag hozzáadott vízzel.

Tálaláskor tortillát adtam hozzá, melyet egy adag reszelt sajt társaságában pár percre betoltam a grillbe. Tejmentesek hagyják ki a sajtot, candidások a tortillát is! Javaslom a rizst vagy ropogós bacont hozzá!


Deutsch 
Gemüsecremesuppe...

... aus Resten von gestern. Ich habe nämlich gefüllte Auberginen gekocht und 4 Pilze und das Innere von 2 Auberginen aufgehoben. Noch 2 Rüben, 2 Knobizehen, 1 Petersilienwurzel, 1 Tomate und zwei mittelgroße Kartoffeln in den Topf geben und mit Salz und Pfeffer fertig kochen. Wenn fertig, pürieren und je nach Dicke mit mehr oder weniger Wasser aufkochen. Inzwischen Tortillachips im Backofen mit Käse überbacken. (Candida: gar keine Tortillachips, milchfrei: ohne Käse. Ich würde Reis oder gebratene Bacon nehmen)

1 megjegyzés:

  1. oh, nekem is nagy kedvencem az ilyen tipusu leves. en krumpli-karfiol-repa-hagyma-fokhagyma kombot szoktam hasznalni. amikor osszeturmixoltam, lottyentek ra kis olivaolajat. egy kis parmezan sem rossz hozza dietamenteseknek.

    VálaszTörlés