2011. április 14., csütörtök

És megcsináltam! ...mekkora király vagyok :)

Sikerült! Kőkemény volt, de megcsináltam.
Írtam korábban a candida diétáról. Na. Voltam visszamérésen, és kiírtottam a gombákat :) igaz rezgésszinten még jelen vannak, de már csinálhatom a könnyített verziót. Yuuuppppiiieeeeeeeeeee :)
2,5 hónap alatt! Jó nagy vállveregetés magamnak... mert hogy gyerek és minden mellett naponta főzni, sütit sütni, néha éhezni vagy tortilla csipszen élni ha éppen úgy jött ki a lépés... nem beszélve a számtalan kísértésről, mikor már patakokban folyt a nyálam vendégségben, mert etetem a gyerkőcöt az isteni csokis muffinnal, amiből nem ehetek... hát nem volt egyszerű, így aztán az ujjaimat lenyalogattam a végén :)
...és még sorolhatnám, de felesleges, mert egy idő után az ember megszokja. Nálam ez egy hónap volt. Az első hónap nagyon nehéz, főleg, ha valaki egyedül csinálja, de utána gyalog-galopp. Persze közben jártam biorez kezelésekre is, ittam az ezüst kolloidot és szedtem a probiotikumot, ezek nélkül valószínűleg sokkal hosszadalmasabb lenne a kúra. Viszont nagyon megéri. Szalonnával/kolbásszal fogytam 10 kg-t ez idő alatt és még nincs vége :) Hajrá mindenkinek!!

7 megjegyzés:

  1. szuper!!! millio gratulacio! remelem, nekem is elerkezik majd ez a nap egyszer :)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok... de jó, erőt adsz... másodjára futok neki, első körben nem sokáig bírtam, de majd most! :)

    VálaszTörlés
  3. megalapítom a candidátusi címet:-DDD
    a bulin átveheted...

    VálaszTörlés
  4. éjjen! mindenkinek hajrááá! én meg végre piálhatok :D

    VálaszTörlés