2011. február 24., csütörtök

Szarvassült



Ahogy a hétvégén írtam itt, a vaddisznónak nézett szarvas egy részét bepácoltam, hogy hét közben secperc ki tudjam sütni. Kicsit megegyengettem a szeleteket húsklopfolóval, megsóztam és mindkét oldalon megkentem a következő löttyel:
2tk mustár, két gerezd fokhagyma, fél deci olívaolaj és vörösbor keveréke.
4 napot töltött ebben a pácban. Teflonos sütőben steakes módon mindkét oldalon kb.3-4 percet sütöttem. Isteni lett! Szokásos saláta volt hozzá.

Deutsch
Hirschbraten
Wie ich am Wochenende hier erzählt habe, habe ich für ein Teil des Wildes folgende Beize kreiert: 2TL Senf, 2Knobizehen, 50ml Olivenöl-Rotwein Mischung. Zuerst habe ich die Schnitzel geklopft, dann mit dem Brei bestrichen. 4 Tage haben die Schnitzel so verbracht, dann habe ich sie steakmäßig beidseitig 3-4 Minuten gebraten. Lecker!!! Der übliche Salat war die Beilage.

1 megjegyzés:

  1. én is kaptam a husiból kóstolót, bi-bi-bi... mondanom sem kell, hogy isteni finom volt, még hidegen is :)

    VálaszTörlés