2013. január 5., szombat

Esti leves 1



Este nem szeretünk túl sokat és nehezet enni, de jólakni azért szeretünk. 
A leves - főleg téli estéken - tökéletes erre a célra. Sűrű krumplileves lett ma estére.

Hagymát, krumplit, egy erőspaprikát és egy kb. 5 centis kolbászt kockáztam apróra (a krumplit persze nagyobb kockákra) és kezdtem olajon pirítani. Sóval, borssal, tartósítószermentes vegetafélével és paprikával ízesítettem. Két marék cukorborsót tettem hozzá, ami egy múltkori főzésből megmaradt. (ha hiperszigorú candidadiétát tartasz, akkor valami mást tegyél bele) Vízzel és paradicsomlével öntöttem fel (kb. 1/3-2/3 arányban). Most is tojás volt a levesbetét, egyben ütöttem bele őket és így főztem pár percig.
Jó laktató. Kevés tejföllel ízesíthető tálaláskor. (természetesen nem tejmentesen és candidásan)

1 megjegyzés: