2012. április 16., hétfő

Avokádós pesztó

Megint egy újabb pesztó recepttel szeretnék kedveskedni. Sosem gondoltam volna, hogy az avokádó finom lehet tésztával, de mégis! :)

Hozzávalók:
1 csomag tészta

2 avokádó
kb. 2o-25 friss bazsalikom levél
1 maréknyi dió
1 evőkanálnyi frissen facsart citromlé
3 gerezd fohhagyma
fél deci olívaolaj
só, bors
4 darab olívaolajban eltett, napon szárított paradicsom-elhagyható

Főzzük meg a tésztát, szűrjük le, majd rakjuk félre.

A konyhai vágógépünkbe rakjuk bele az avokádót, bazsalikomot, diót, citromlevet, fokhagymát, olívaolajat és a napszárította paradicsomokat, ha szeretnénk bele azt is tenni. Keverjük addig, míg az állaga krémes nem lesz. Kóstoljuk meg, sózzuk és borsozzuk ízlés szerint majd keverjük még néhány másodpercig. Ha kész, keverjük össze a tésztával. Én díszítésként raktam rá 2 bazsalikom levelet és megszórtam hamis parmezánnal (egy marék brazil dió és 2 gerezd fokhagyma apróra vágva a géppel).
Azonnal fogyasszuk! Nekem nem maradt belőle másnapra, de szerintem-bár van benne citromlé-az avokádó megbarnulhat. Fincsi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése