2011. július 14., csütörtök

Avokádóleves hidegen



Na, ma kigondoltam, hogy avokádólevest szeretnék enni, de egyik sem tetszett... Végül a kedvenc vega könyvem ihlette saját verziót csináltam meg. A lusta háziasszony csak egyszer fárad, szóval előre hűtőbe tettem az avokádót és a paradicsomlét is, hogy ha kész, rögtön fogyasztható legyen. 
Tettem bele:

1 érett avokádót,
2 deci joghurtot,
egy-két csepp lime-ot
sót, fehérborsot
egy deci paradicsomlét
1 gerezd fokhagymát és
2 deci hideg erőlevest, mármint vegetaféléből, ne igazit... 
(ez utóbbit most költöttem hozzá, mivel nagyon sűrű lett, ásványvízzel improvizáltam:-)

Ezt az egész bandát összeturmixoltam. Hiányzott valami a tetejéről, így került sor a tortillachipsre:-) Belátom, nem valami bizalomgerjesztő a színe. Csúnya, de finom... És minden hozzávaló kiérződik.

1 megjegyzés:

  1. Boriiiiii, ez a leves egyszeruen zsenialis! isteni finom, alig varom, hogy holnap legyen es csinalhassak megint! ezer hala! xo

    VálaszTörlés