2011. április 6., szerda

Öt világrész vegetáriánus konyhája


Ideje szólnom a kedvenc vega könyvemről. A candida-glutén diéta idején sok zöldséget ettünk, mert azt nagyjából szabadott. Bánatomra a magyar konyha nem bővelkedik olyan receptekkel, amiben a zöldség nem keveredik gabonával vagy hússal. Tehát új utakat kerestem. A candida elpusztításának örömére megajándékoztam magamat 

Celia Brooks Brown: Öt világrész vegetáriánus konyhája című könyvével.

Nagyon sok receptet kipróbáltam már belőle, mindegyik ízlett. Eztán majd jelzem, ha idevalósi a recept, amit felteszek. Anno aranyáron mérték, ma már igazán jó áron is hozzá lehet jutni.
Annyira beleszerettem, hogy képes voltam hozzávalók szerint kigyűjteni a recepteket, hogy minél hamarabb tudjak választani. Mert 250 receptet tartalmaz és nagyon sok képet. Szívesen megosztom...

1 megjegyzés: