2011. június 16., csütörtök

Cukkini szendvicskék

Előre szeretnék eldicsekedni, hogy a képen látható rukkola már a kertemből való!!!
Ismét nincs értelme arányokat megadni. A cukkinit felkarikáztam, mindkét oldalán megsütöttem olívaolajon, borssal, val fűszereztem, majd amikor megsültek, petrezselyem és egy szeletke feta segítségével szendvicskéket készítettem belőlük. Azt akartam, hogy megolvadjon a feta és tovább sütöttem őket, de nem olvadt meg. Nem baj, így is jó...

Deutsch
Zuerst ein wenig Selbstlob: der Rucola stammt aus meinem Garten!!!
Es gibt wieder keine Maße. Die Zucchinis in Ringe schneiden, beidseitig in Olivenöl braten, mit Salz und Pfeffer abschmecken. Wenn sie fertik sind, mit Hilfe von Petersilienblättern und ein Stückchen Feta kleine Sandwiches bauen. Ich wollte, dass der Käse schmilzt, habe also weiter gebraten, das hat aber nichts gebracht. Gut so...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése