2011. június 16., csütörtök

Bogyós, mogyorós turmix



Ma megcsináltam Orsi Brownieját egy bökkenővel: amikor már bent sült a drága, akkor jöttem rá, hogy a diót kifelejtettem belőle. Basszus, pedig annyira jól néz ki a képen, hogy rögtön két adagot csináltam és rontottam el.
Ugyanis ízre isteni lett, de egy kis szaft hiányzott, amit a dió olaja adott volna a tésztának. De nem keseredünk el: feltaláljuk a pásszentos turmixot és megmentjük a desszertet!!!
Szedtem a kertben epret, málnát és ribizlit (isteni dolog a kertből behozni a hozzávalókat!) és egy kis mogyoróval és xilittel miniturmixszal összezúztam. Szuper páros! És szép is!


Deutsch
Heute habe ich Brownie von Orsi gebacken, aber als es bereits im Backofen duftete, merkte ich, dass ich die Nuss zufällig ausgespart hatte. Da es auf dem Foto lecker aussieht, habe ich gleich zwei Portionen gemacht und auch verbockt... Der Geschmack des Kuchens war einwandfrei, aber das Nussöl fehlte ein bissi, so wurde er ein wenig trocken. Aber nie aufgeben! Ich ging in den Garten, pflückte Erdbeeren, Himbeeren und Johannisbeeren und pürierte sie mit Haselnüssen. Diese Partnerschaft ist ein Fest fürs Auge und den Gaumen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése