2011. február 20., vasárnap

Paleolit szakácskönyv

Írták: Szendi Gábor és Mezei Elmira

A paleolit "alapmű" Szendi Gábor "Paleolit táplálkozás című könyve. Őszintén szólva én ezt nem olvastam, csak a szakácskönyvben lévő tömörített változatot.
Nem vagyok paleontológus, így aztán ugyan nagyon logikusnak tűnnek az okfejtései, nem tudom megítélni, hogy stimmelnek is-e.
(Monica után most Ross Geller tanácsaira is rászorulunk, úgy látom)
Mindenesetre érdemes elolvasni, elgondolkodni rajta. Sokat segíthet a tejmentes és gluténmentes diétán élőknek, hiszen Szendi Gábor sem ajánlja, sőt ellenzi ezeket az élelmiszereket (Bár a zab nála elfogadható és a sajt is, viszont gluténérzékenyek, tejérzékenyek vigyázzanak!).
Sok jó tanácsot olvastam a könyvben és a receptek is nagyon jók. Én a magam részéről nem tudok húst hússal enni és bár belátom, hogy a libazsír egészségesebb mint a kőolajból készült margarin, mégsem tudom elképzelni, hogy minden nap egyek belőle.
De a legjobb, ha mindenki kialakítja a saját véleményét a témáról.
Summa summarum akit valamelyest érdekel, hogy mit eszik, miben mi van és az ételek hogyan befolyásol(hat)ják a test és lélek egészségét, tegye a polcára!

A könyvhöz tartozó oldal, ahol sok olvasnivalót találsz, recepteket olvashatsz és a könyvet is olcsóbban be tudod szerezni mint bárhol máshol...

http://www.tenyek-tevhitek.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése