2011. február 25., péntek

Olívabogyó pástétom

Néhány héttel ezelőtt a piacon jártam és ott kóstoltattak különböző vegan pástétomokat. Nekem az olívbogyós volt a kedvencem. Ellestem tőlük a hozzávalókat és itthon megpróbáltam megcsinálni. Elég jól sikerült szerintem, íme, a recept:
4o szem magozott kalamata olívabogyó
2o szem zöld magozott olívabogyó
5o gr dió
2 gerezd fokhagyma
fél deci olívaolaj

Beraktam a hozzávalókat a konyhai robotgépbe és péppé aprítottam. Én avokádóval és hummusszal együtt szoktam fogyasztani, szuper fincsi!

7 megjegyzés:

  1. én gasztrobunkó nem tudom, hogy melyik a kalamata... a nemzöld?

    VálaszTörlés
  2. tavaly volt kint a Füge Görögben - csak mentek meg jöttek az egyik ismerősével, így megfordultak autóval 2 nap alatt, de azért megbíztam, hogy hozzon minden finomságot... hát hoztak is, potom pénzért mondanom sem kell. Szóval volt a "csomagban" világos és sötét olívapástétom is, az egyiket még ki sem bontottam, de most nem merek belőle enni, mert nem tudom mi van benne... de ha valaki tud görögül, szívesen felteszem fordításra :) amúgy olívabogyó jöhet minden formában... de csak a jófajta, nagy méretű és inkább a fekete.

    VálaszTörlés
  3. ezt a pástétomot nyugodtan eheted candidarol diéta alatt. nagyon tuti!!

    VálaszTörlés
  4. Kiprobaltam es isteni lett.Alig tudtam abbahagyni az evest!!!
    Koszi az otletet!!!Szuper party/potluck kaja.

    VálaszTörlés
  5. húúú gyerekek! olyanokat élvezek :DD megcsináltam! saját jóleső arányaim szerint, ill. fekete nem volt benne, viszont pluszban avokádót is pürésítettem, mert nagyon sós lett a bogyóktól (kb. 10-15 db volt benne össz)... na most ezt mártogatom fekete retekkel, zellerszállal, sárgarépával és nagyhúsú zöld paprikával... nya-nyam hozzáteszem nagyon kezd tisztulni a szervezetem, mert minden apró ízt olyan intenzíven élek meg... állat! :)

    VálaszTörlés