2012. szeptember 13., csütörtök

Müzliszelet

Isteni finom müzliszeletet csináltam, nem szerényen mondom :D amiből azért adtam másoknak is... így közkívánatra a recept:

Hozzávalók:
ennyire egyszerű:
- minden, ami van otthon
- a mennyiség itt tényeg ízlés szerint
és már kész is :)

ezek kombinációjából lehet összegyúrni valamit:
1. szárazanyag összetevő:
pattogatott amaránt
puffasztott quinoa
őrölt lenmag
lágy zabpehely
pirított szezámmag
egyéb pirított magok: tökmag, napraforgómag, kesudió, összetört paradió, mandula, mogyoró
apróra vágott aszalt gyümölcsök (datolya, sárgabarack, áfonya, szilva, stb.)
darált mandula, darált mogyoró

2. ami összetartja a cuccot:
méz
földimogyorókrém
tahini (szezámkrém)
tápióka szirup (ezt olvasztottam, hogy el tudjam vegyíteni

3. csokimáz:
60%-os étcsoki - 1 tábla
kevés rizstej vagy egyéb tejmentes ital
kevés kókuszvaj/pálmazsír, ilyesmi, ami képes a hidegben megszilárdulni

Szárazanyagot jó alaposan összekeverni. Gluténmentesek megfelelő kombinációban kihagyva amit nem szabad.
Bele a ragacsos dolgokat... hát nem egyszerű összegyurmázni, de végül sikerülni fog :)

ezt belenyomkodtam egy lapos jénaiba, fólia rá, hütőben jó pár órát hagyni.
Csokimázhoz összeöntöttem mindent egy lábosba, összeolvasztottam, langyosan a massza tetejére, vissza a hütőbe. Tálaláskor felszeletelni. Nagyon fincsi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése