2011. április 26., kedd

Kreol csirkés tészta


Volt itthon egy maradék sült csirkemell és valami tésztás eleségre vágytam. Régesrégen ettem egy fincsi csirkés tésztát egy louisiana-i étteremben, így utánanéztem, hogyan lehetne elkészíteni. Az eredeti receptet sajnos nem ehetjük mi, kandidások, de az általam átalakított se rossz! :)

Hozzávalól:
1 sült csirkemell-kockákra vágva
1 kis hagyma
1 kisebb paprika (én holland típusút használtam)
1 púpozott evőkanál görög joghurt
olívaolaj
tésztalé

Felraktam barnarizs tésztát főni. Amíg főtt, megpirítottam az apróra vágott hagymát és paprikát. Hozzáadtam kb egy deci tésztalevet a hagymához és a paprikához majd a kreol fűszerkeveréket és azután a csirkedarabkákat. Adtam hozzá fokozatosan több tésztalevet is, mert gyorsan elforrt. Így főztem néhany percig, a végén belekevertem a görög jughurtot és a legvégén hozzáadtam a leszűrt tésztát. Tökéletes vacsi!



4 megjegyzés:

  1. nagyon jól hangzik!! azért áruld el, mi kerülne még a sima verzióba!

    VálaszTörlés
  2. hihihihihihihihihihi. oks. az eredetibe rakhato meg gomba, kolbasz, tejszin es parmezansajt is :) en a tejszint helyettesotettem a tesztalevel.

    VálaszTörlés
  3. megfőztem, isteni lett!!! gombát is tettem hozzá, de a joghurtnál maradtam:-)))bevallom, hogy csak szemmértékre tettem hozzá a fűszereket, de érdemes lesz kikeverni. nagyon jó az összhang:-)

    VálaszTörlés
  4. jaj, de örülök! jó cucc, ugye? :)

    VálaszTörlés