2012. október 16., kedd

Variáció Orsi banános sütijére

csupacsokis torta lebegett a szemem előtt, majd megláttam két megbarnult banánt és kész volt a terv.

Orsi banános sütijének receptjéhez kevertem még 2 ek kakaót, plusz 1 ek xilitet és hogy ne legyen túl kemény, 2 ek mandulatejet. a kókusztej is mandulatej volt most.

mikor elkészült, megkentem a következő krémmel:

2,5 dl mandulatejet és vele együtt 50 g csokoládét (tejmentesek kihagyhatják, vagy pótolhatják tejmentes csokival) felmelegítettem, 1 csomag pudingpor és 2 ek kakaópor segítségével szokásos módon készítettem jó sűrű pudingot.

a tetejére nagymamám receptje szerint kakaóport, xilitet kevertem össze annyi vízzel, hogy ne legyen száraz, majd rövid forralás után 2 ek vajat (tejmentesen kókuszzsírt!) tettem bele.
mandulával szórtam meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése