2012. május 7., hétfő

Kacsacsőr



néha bele lehet futni gluténmentes kacsacsőrbe. (úgy értem, hogy a dobozon nincs rajta a "glutént tartalmazhat" stb. felirat). igazából mexikói kaja, de én ahhoz nem értek, úgyhogy azzal a címkével megvárom, míg Orsi kikérdezi mexikói haverjait:-DDD

hozzávalók:
12 kis kacsacsőr
1 hagyma
450 g főtt bab (két legyet egy csapásra: két zacskó fejtett babból főztem levest, a felét kimertem... de 2 konzerv bab is megteszi)
fél üveg paradicsomlé
oregano, só, bors, római kömény, chili
kevés olaj
2 mozarella

a hagymát olajon megdinsztelem, hozzáteszem a főtt babot. fűszerezem, a paradicsommal átforgatom, hagyom 10 percet fortyogni.
kiválasztok egy tálat, amibe beleférnek a kacsacsőrök úgy, hogy nem dőlnek fel. beléjük töltöm a babot és a tetejére szeletelem a mozarellát.
grillezem, amíg színe nem lesz.
aztán már késsel villával is ehető lesz, szépen megpuhulnak a kacsacsőrök, de azért maradnak ropogós részek is.

Orsikám, mi imádjuk, szóval remélem, hogy megsegítesz bennünket egy-két ötlettel:-)

1 megjegyzés:

  1. naggggyon tuti! ha jol sejtem, ennek a kacsacsornek TACO lenne a becses neve :) uuuuuu, lehet mindenfele jot rakni bele. itt van puha valtozata is, de kacsacsoros is (amugy a nev egyszeruen dzsenialis!!!) az en egyik kedvencem a grillezet hal, nyers kaposzta lereszelve es guacamole egy kis salsaval megbolondotva, nyammmmmmmmmmm!!! de majd jon az otletaradat hamarosan. xxoo

    VálaszTörlés