2012. február 26., vasárnap

Sajtos csók

Vendégségbe mentem és szerettem volna valami finomságot csinálni. Szerintem nagyon jó lett!

Hozzávalók:
5o gr parmezán sajt
5o gr trappista sajt (itt nincs Trappista, de hasonló állagú sajtot hasznaltam)
75 gr növényi margarin szobahőmérsékleten
1oo gr babliszt (lehet bármilyen más liszt)
1 tojás
csipetnyi cayenne bors

Keverjük össze a hozzávalókat, de hagyjunk meg egy kevés trappistát, hogy megszórhassuk a csókok tetejét.
Amikor kész a massza, rakjuk be tortadíszítőbe és formáljunk csókokat a sütőpapíros tepsire.
Előmelegített sütőben 150 fokon kb. 2o-25 percig ropogósra sütjük.

6 megjegyzés:

  1. ez királyul hangzik!!! nem esett szét?

    VálaszTörlés
  2. egyaltalan nem, tokeletes lett, el mertrem vinni vendegsegbe, olyan csodaszip lett! :)

    VálaszTörlés
  3. lehet, hogy azért nem találod, mert ott trapstevenek hívják:-DDD

    VálaszTörlés
  4. hahahahahahahahahahahahahahahahahaa!!! LOL

    VálaszTörlés
  5. megcsináltam, baromi jó!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  6. jippijuhejjj! nagyon orulok neki! szerintem is csucs cucc. xoxoxoxox

    VálaszTörlés